За ініціативи НАДС відбулася робоча нарада за участю служб управління персоналом державних органів, які залучені до проєкту з впровадження HRMIS та ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» – постачальником інформаційної системи. В зустрічі взяли участь більше 100 осіб.
«Ми впевнено наближаємося до фіналізації першої фази проєкту HRMIS. З першого квітня стартує друга фаза. Не дивлячись на те, що при завантаженні в систему даних ми зіштовхуємося з певними нюансами, існують органи, які повністю наповнили даними підсистеми «Штат і персонал», «Зарплата та табель». Зокрема, НАДС, власне застосовуючи цей інструмент на практиці відчув переваги використання системи, адже вона дозволяє автоматизувати ряд функцій та швидко отримувати необхідні дані» – зазначила Голова НАДС Наталія Алюшина.
Учасники мали змогу поділитися досвідом роботи в HRMIS, власними надбаннями та перемогами, обговорити проблемні моменти в роботі системи, поставити питання представникам розробника та НАДС, отримати конструктивні відповіді.
За результатами наданих представниками державних органів пропозицій НАДС переадресує постачальнику HRMIS перелік критично важливих побажань і зауважень, доопрацювання яких дозволить покращити та посилити систему.
Вже завтра відбудеться аналогічна зустріч з представниками бухгалтерських служб державних органів, які залучені до проєкту з впровадження HRMIS.
Довідково! Нагадаємо, що відповідно до плану Стратегії реформування державного управління України на період до 2021 року одним з пріоритетів реформи державної служби є створення інтегрованої інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати на державній службі (HRMIS). Партнером у реалізації даного напряму є Світовий банк. Зокрема, проєкт Світового банку «Зміцнення управління державними ресурсами» фінансується ЄС в рамках програми EURoPAF (WB Grant for the Strengthening Public Resource Management Project funded under the EU Program for the Reform of Public Administration and Finances (EURoPAF).