Сьогодні відбулася робоча нарада за участю представників НАДС, міністерств, ЦОВВ, учасників пілотного проєкту з впровадження HRMIS та ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» - постачальником інформаційної системи. Загалом до роботи долучилися близько 150 осіб. Це представники служб управління персоналом, сфери ІТ та фінансисти з понад 20 органів державної влади. Зустріч проходила в будівлі НАДС, однак більшість учасників мали змогу долучитися до неї онлайн, через ZOOM.
Вже до кінця поточного року HRMIS має повноцінно зафункціонувати у 10 пілотних міністерствах. А для цього учасники проєкту повинні наповнити систему необхідними даними (штатний розпис, особові картки усіх працівників, кадрові операції, які впливають на розрахунок заробітної плати). А також необхідно забезпечити здійснення міграції даних з існуючих систем обліку заробітної плати, які використовуються органами впровадження до Інформаційної системи.
Під час зустрічі, ініційованої НАДС, учасники мали змогу поділитися досвідом роботи в HRMIS, обговорити спірні моменти та недоліки в роботі системи, поставити питання розробникам і представникам НАДС та отримати конструктивні відповіді.
«Сказати, що впровадження проєкту HRMIS – це пріоритет для системи державного управління та державної служби – не сказати нічого. Це дійсно надважливе завдання, яке постійно перебуває в полі зору Офісу Президента України, Кабінету Міністрів України та міжнародних партнерів, зокрема Світового банку. Своє головне завдання, як одного із співвиконавців, ми вбачаємо в об’єднанні зусиль як розробників програми, так і учасників, щоб вийти на максимально якісний та швидкий рівень запровадження HRMIS. Ми дуже переймаємося тим, щоб система була впроваджена в повній мірі та стала корисною для працівників служб управління персоналом, фінансових служб, та всіх державних службовців зокрема», - зазначила Голова НАДС Наталія Алюшина.
Спілкування відбувалось у форматі «Запитання – відповідь». Так, учасники обговорили шаблони наказів та інших документів, які мають бути уніфіковані для всіх держорганів. Система має бути простою у користуванні, щоб кожен працівник, навіть без попередньої підготовки, міг швидко освоїти програму і працювати в ній. Адже головна ціль впровадження HRMIS – не обтяжувати додатковою роботою служби управління персоналом, а навпаки, зробити їх більш ефективними.
У підсумку учасники зустрічі напрацювали план роботи по впровадженню системи до кінця поточного року, а саме:
- визначити зобов’язання кожного органу щодо впровадження HRMIS;
- забезпечити виконання функцій службами управління персоналом виключно з використанням HRMIS, в рамках доступного функціоналу;
- запровадити моніторинг про стан впровадження HRMIS та звітування перед КМУ.
Зауважимо, що наразі НАДС уже напрацювало нормативно-правову базу щодо функціонування HRMIS. Положення про інформаційну систему управління людськими ресурсами в державних органах розроблено і направлено на погодження.
Нагадаємо, що запровадження HRMIS здійснюється в рамках виконання розпоряджень КМУ від 24.06.2016 року № 474-р «Деякі питання реформування державного управління України» та від 01.12.2017 року №844-р «Про схвалення Концепції впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах та затвердження плану заходів щодо її реалізації», Грантової угоди укладеної між Україною, Світовим банком та Європейським Союзом. Передбачається, що впровадження HRMIS буде здійснено в два етапи. Наразі триває реалізація першого етапу запровадження HRMIS.