Про важливі питання у сфері державної служби та завдання над якими наразі працює НАДС поспілкувалася Голова Агентства Наталія Алюшина під час онлайн-зустрічі головами РДА. Така зустріч пройшла в рамках навчальної програми «Організація діяльності голів районних державних адміністрацій в умовах реформ».
«Ми всі з вами свідомі того, що сучасна державна служба - є важливою для якісного впровадження реформ в Україні. Вона має бути гнучкою, професійною та орієнтованою на громадянина. НАДС розпочато ряд важливих реформ в сфері державної служби, щоб максимально наблизити її до кращих європейських стандартів. Одна із головних реформ – це реформа системи оплати праці державних службовців. Погодьтеся, можна запроваджувати найкращі практики в системі державної служби. Але якщо рівень оплати праці залишатиметься одним із найнижчих в країні, то хіба ми зможемо говорити про якісні зміни? Чи зможемо ми втримати професійних фахівців? А як на рахунок талановитої молоді?», - зазначила Наталія Алюшина.
Зокрема, Голова Агентства предметно зупинилася на кроках команди НАДС в рамках реалізації реформи, адже це питання хвилює сьогодні понад 164 тисячі державних службовців.
«Генеральним департаментом з питань політики оплати праці та функціонального розвитку державної служби напрацьовано та апробовано Методику проведення класифікації посад державної служби, Каталог типових посад державної служби і критерії віднесення до таких посад. Не менш важливим етапом стало проведення глибоких аналітичних досліджень, що заклали методологічну основу проведення реформи. Також, прокласифіковано всі посади в пілотних державних органах в рамках експерементального проекту, посади фахівців з питань реформ на рівні міністерств, розроблено систему грейдів та проведено співставлення рівня заробітної плати на державній службі з ринковим. Втім, зауважу. Це чутливе питання. НАДС розроблено проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну службу» щодо впровадження єдиних підходів в оплаті праці державних службовців на основі класифікації посад». Проте, просувається він дуже складно. Йому бракує підтримки», - розповіла Наталія Алюшина.
Окремо, розповіла про хід впровадження Інформаційної системи управління людськими ресурсами (HRMIS) й на прикладі особистого електронного кабінету зупинилася на практичних перевагах використання системи. Не оминула увагою такі питання, як: професійне навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, робота Порталу управління знаннями, дотримання права громадян на вільний доступ до державної служби, посилення організаційної культури на державній службі, а також розвиток спроможності служб управління персоналом.
До участі в зустрічі також були долучені керівники структурних підрозділів апарату НАДС та міжрегіональних управлінь Агентства.