20 квітня відбулося перше у цьому році засідання Ради управління людськими ресурсами при НАДС, до складу якої входять експерти і представники служб з управління персоналом державних органів та органів місцевого самоврядування. Теми, що були висвітлені на засіданні, стосувалися як щоденної роботи HR-підрозділів, так і їх функціонування у повоєнний період.
“НАДС активно опрацьовує питання підготовки резерву для деокупованих територій, співпрацюючи з усіма зацікавленими державними органами. Це і Міністерство реінтеграції окупованих територій, і представництво АРК при Президентові України. Низку питань вирішуємо спільно з Мінфіном. У Секретаріаті КМУ опрацьовується підготовлений НАДС документ щодо заробітних плат на деокупованих територіях”, - зазначила Голова НАДС Наталія Алюшина відкриваючи засідання Ради.
Важливий акцент у виступі Голови Агентства стосувався питань поновлення знищених документів, створення кадрового резерву, важливості формування безбар’єрного середовища на робочому місці та професійного розвитку публічних службовців.
На думку Наталії Алюшиної, важливим завданням для служб управління персоналом є створення умов та можливостей для публічних службовців отримувати нові актуальні знання. У цьому контексті вона розповіла про проєкт Eng4PublicService з безкоштовного вивчення англійської мови. “Ми розпочали співпрацю з освітньою організацією EF Language Learning Solutions. За неймовірно короткий період, трохи більше двох місяців, нам вдалося інтегрували Портал управління знаннями з освітньою платформою EF. З лютого вже понад 14 тисяч публічних службовців на безоплатній основі вивчають англійську мову. Зауважу, що навчатися можуть не лише державні службовці, а й посадові особи місцевого самоврядування. Незабаром буде запущено мобільну версію цього ресурсу”, - розповіла Голова НАДС.
Під час засідання Ради обговорили питання: ментального здоров’я; протидії мобінгу, булінгу та харасменту; культурі взаємодії з ветеранами і ветеранками; формування безбар’єрності в державних органах та органах місцевого самоврядування. Торкнулися й актуальних аспектів в управлінні персоналом на публічній службі. Зокрема, що варто знати роботодавцям і працівникам про електронну трудову книжку, як запобігти порушенням умов реалізації громадянами права на державну службу. Також було презентовано основні положення законопроекту № 6504 “Про службу в органах місцевого самоврядування”.
Окремий блок було присвячено питанням підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Зокрема, говорили про те, як євроінтеграційні процеси вплинули на потреби у навчанні та про інструменти Порталу управління знаннями для служб управління персоналом.
Захід модерувала голова Ради, директор Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі та в органах місцевого самоврядування Юлія Марушкевич.
Велика подяка усім спікерам та учасникам Ради управління людськими ресурсами при НАДС. Ми раді разом із вами спільно працювати над пошуком оптимальних рішень з актуальних питань в сфері HR.