З 20 квітня до 20 травня 2021 року включно у Національному агентстві України з питань державної служби тривають онлайн-навчання за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Ґендерний підхід в управлінні людськими ресурсами на державній службі».
Вищезазначена програма була розроблена НАДС спільно з Центром адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу та Українською школою урядування за підтримки та сприяння проєкту ООН Жінки «Ґендерна рівність в центрі реформ, миру та безпеки» у 2020 році. Минулорічне пілотування проєкту засвідчило великі потреби у навчанні за цим курсом та викликало значне зацікавлення працівників служб управління людськими ресурсами.
У зв’язку з цим НАДС продовжив навчання за цією програмою у 2021 році. Тренінги передбачають підвищення кваліфікації держслужбовців із 25 державних органів. Наразі за програмою вже пройшли підвищення кваліфікації близько 400 представників управлінь персоналом. Зокрема це співробітники Офісу Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Міністерства соціальної політики, Міністерства внутрішніх справ, Міністерства енергетики, Міністерства закордонних справ, Міністерства юстиції, Міністерства молоді та спорту України, Міністерства культури та інформаційної політики, Міністерства цифрової трансформації тощо.
Метою навчань є формування у представників служб управління персоналом державних органів знань із основ ґендерної політики, напрямів реалізації державної ґендерної політики в Україні.
Учасники оволоділи практичними навичками з ідентифікації проявів ґендерної дискримінації та заходів реагування на такі факти з метою їх мінімізації і усунення; отримали практичні уміння щодо просування ґендерного балансу в системі державної служби (наприклад, ґендерно-збалансовані конкурси на заміщення посад, програми жіночого менторства тощо) та попрактикували навички здійснення ґендерного аналізу і використання диференційованих за статтю статистичних даних у професійній діяльності.
За результатами усі учасники отримають сертифікати про підвищення кваліфікації.