Голова НАДС Наталія Алюшина та представники Національної школи адміністрації Франції (ENA) обговорили під час зустрічі головні аспекти підготовки управлінських кадрів у Франції, а також складові системи оцінювання державних службовців. Такі робочі зустрічі відбуваються вже не вперше. Їх мета – вивчення європейського досвіду роботи професійного розвитку та його кооперація з метою створення в Україні Вищої школи публічного управління.
«Для нас є цінним досвід Національної школи адміністрації Франції в контексті підготовки державних службовців категорії «А». Адже від якісної підготовки управлінських кадрів для державної служби багато в чому залежить успішна діяльність державних інституцій. Наразі в Україні є потреба у професійних кадрах вищого корпусу державної служби. А тому є запит і на створення Вищої школи публічного управління. І якщо ми створимо таку школу, це дозволить нам формувати кадровий резерв управлінців, які будуть відповідати найвищим міжнародним стандартам та вимогам», - зауважила Голова НАДС Наталія Алюшина.
Зокрема, французькі колеги розповіли про досвід ENA в системі відбору слухачів для навчання, підготовки кадрів, особливості побудови освітніх програм, а також про систему підвищення кваліфікації та інші питання. Головний акцент було зроблено на важливості здобуття та закріплення практичного досвіду під час навчання і стажування. Адже при тривалості навчальних програм у 20 місяців, 11 з них присвячується саме здобуттю практичного досвіду.
Такі робочі будуть відбуватися і надалі. Їх результатом стане напрацювання концепції створення Вищої школи публічного управління в Україні.
Довідково: Національна школа адміністрації (ENA) – державна установа у сфері післядипломної освіти та підвищення кваліфікації, яка знаходиться у підпорядкуванні Прем’єр-міністра Французької Республіки. Створена у 1945 році французьким Президентом Шарлем де Голлем з метою демократизації доступу до посад вищого корпусу публічної служби. ENA вважається найбільш елітною школою Франції, оскільки приймає до своїх лав найкращих кандидатів.