Як побудувати ефективний діалог державних службовців з суспільством обговорили під час онлайн-презентації посібника «Діалог у реформах: інструкція з експлуатації», розробленого за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні.
Наталія Алюшина виступила одним зі спікерів заходу, адже ОБСЄ в Україні впродовж довгого часу є надійним партнером НАДС. Під час свого виступу Голова Агентства зупинилася на важливості побудови якісної комунікації, як підґрунтя спроможної державної служби.
«На державній службі потрібні люди, які у достатній мірі володіють комунікативними навичками. Саме тому Агентством розроблено ряд вимог до компетентностей кандидатів, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В». Серед них блок «Комунікативних компетентностей». Для участі в конкурсі на посади категорії «А», кандидати також мають відповідати типовим вимогам, затвердженим Кабінетом Міністрів України. І в переліку таких вимог є компетенція «Комунікація та взаємодія», – зазначила Голова НАДС.
Також, Наталія Алюшина поділилася підсумками опитування серед працівників служб управління персоналом на державній службі, що відбулося у лютому 2021 року. Результати дослідження показали, що попит на підвищення рівня володіння комунікативними компетенціями наразі лише зростає. Згідно з отриманими даними, 45% державних службовців та 45,3% посадових осіб місцевого самоврядування зазначили, що потребують методичної підтримки з питань управління конфліктами. Чверть опитаних відмітили, що хочуть отримувати більше інформаційного супроводження з питань культури внутрішньої та зовнішньої комунікації.
Крім цього, Голова НАДС відзначила про вагомі здобутки та напрацювання Агентства з ОБСЄ. Так, спільно розроблено і проведено навчальні програми «Навички діалогу та медіації» та «Культура державної служби» й безліч тематичних заходів. Крім цього, наразі ведеться робота над посібником з організаційної культури для державних службовців. Він стане своєрідним практичним путівником для керівників державної служби, спеціалістів з управління персоналом чи публічних службовців, за допомогою якого кожен зможе зробити свій внесок у розбудову організаційної культури державної служби.
«Розробка посібника «Діалог у реформах: інструкція з експлуатації» – це велика робота та значний крок вперед до розбудови якісної комунікаційної платформи на державній службі. Безумовно, він стане у нагоді багатьом публічним службовцям. А ще впевнена, що ми і надалі будемо працювати в такому ж конструктивному руслі», - резюмувала Наталія Алюшина.
Додамо, що посібник та алгоритм можна завантажити тут - https://bit.ly/3mGdBfV.