• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Наталія Алюшина: «Побудова якісної комунікації – є підґрунтям спроможної державної служби»
опубліковано 13 квітня 2021 року о 18:36

Як побудувати ефективний  діалог державних службовців з суспільством обговорили під час  онлайн-презентації посібника «Діалог у реформах: інструкція з експлуатації», розробленого за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні.

Наталія Алюшина виступила одним зі спікерів заходу, адже ОБСЄ в Україні впродовж довгого часу є надійним партнером НАДС. Під час свого виступу Голова Агентства зупинилася на важливості  побудови якісної комунікації,  як підґрунтя спроможної державної служби.

«На державній службі потрібні люди, які у достатній мірі володіють комунікативними навичками. Саме тому Агентством розроблено ряд вимог до компетентностей кандидатів, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В». Серед них блок «Комунікативних компетентностей». Для участі в конкурсі на посади категорії «А», кандидати також мають відповідати типовим вимогам, затвердженим Кабінетом Міністрів України. І в переліку таких вимог є компетенція «Комунікація та взаємодія»,  зазначила Голова НАДС

Також, Наталія Алюшина поділилася підсумками опитування серед працівників служб управління персоналом на державній службі, що відбулося у лютому 2021 року. Результати дослідження показали, що попит на підвищення рівня володіння комунікативними компетенціями наразі лише зростає. Згідно з отриманими даними, 45% державних службовців та 45,3% посадових осіб місцевого самоврядування зазначили, що потребують методичної підтримки з питань управління конфліктами. Чверть опитаних відмітили, що хочуть отримувати більше інформаційного супроводження з питань культури внутрішньої та зовнішньої комунікації.

Крім цього, Голова НАДС відзначила про вагомі здобутки та напрацювання Агентства з ОБСЄ. Так, спільно розроблено і проведено навчальні програми «Навички діалогу та медіації» та «Культура державної служби» й безліч тематичних заходів. Крім цього, наразі ведеться робота над посібником з організаційної культури для державних службовців. Він стане  своєрідним практичним путівником для керівників державної служби, спеціалістів з управління персоналом чи публічних службовців, за допомогою якого кожен зможе зробити свій внесок у розбудову організаційної культури державної служби.

«Розробка посібника «Діалог у реформах: інструкція з експлуатації» – це велика робота та значний крок вперед до розбудови якісної комунікаційної платформи на державній службі. Безумовно, він стане у нагоді багатьом публічним службовцям. А ще впевнена, що ми і надалі будемо працювати в такому ж конструктивному руслі», - резюмувала Наталія Алюшина.  

Додамо, що посібник та алгоритм можна завантажити тут - https://bit.ly/3mGdBfV.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux