Відбулося друге засідання Наглядової ради Української школи урядування. Під час його проведення учасники обговорили та затвердили Стратегічний план розвитку УШУ на 2021-2023 роки та дізналися про основні досягнення школи впродовж року.
«Наше головне завдання - критично поглянути на діяльність УШУ, зрозуміти сильні та слабкі сторони, які можливості є для того, щоб побудувати конкурентоспроможну освітню інституцію. Сьогодні презентовано стратегію розвитку УШУ на 2021-2023 роки. Вона передбачає перетворення УШУ на заклад якісного навчання та розвитку публічних службовців. Ми покладаємо великі сподівання на УШУ і надіємося, що колективу вдасться впоратися із покладеним на них завданнями. Адже УШУ варто розглядати не лише як навчальний заклад. Це, власне, і центр оцінювання, і майбутній центр методологічної підтримки, в рамках визначення професійних компетентностей кандидатів на посади державної служби», - зазначила Наталія Алюшина, Голова НАДС, під час виступу.
В ході засідання Директор УШУ Наталія Наулік представила результати діяльності за 2020 рік. Впродовж року кількість публічних службовців, які підвищили свою професійну кваліфікацію в УШУ, збільшилася на третину. Наразі ця цифра становить 14899 осіб. Крім того, спеціалісти школи розробили і реалізували 90 програм підвищення кваліфікації. Це на 10 програм більше ніж минулого року. А впродовж 1 кварталу, до введення карантинних обмежень, 10818 осіб пройшли процедуру оцінювання за різними тестуваннями.
Зокрема, УШУ запроваджено моніторинг якості навчання, що дає можливість отримувати зворотній зв'язок від учасників і за потребі корегувати програму. Цікаво відмітити, що 62,2% осіб, які пройшли навчання, мають стаж державної служби більше 9 років. Це свідчить про те, що саме держслужбовці зі стажем найбільше вмотивовані підвищувати професійний рівень.
Що стосується стратегії УШУ, то серед головних завдань варто виділити такі:
Наступне засідання Наглядової ради Української школи урядування відбудеться в березні 2021 року. Нагадаємо, що до складу Наглядової ради увійшли представники органів влади, громадських організацій, вітчизняні та міжнародні експерти з питань розвитку державної служби та професійної освіти.