• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Відбулося засідання Ради управління людськими ресурсами при НАДС
опубліковано 14 грудня 2023 року о 22:15

Публічна служба суттєво змінилася. Ми опанували гнучкий графік. Навчилися  віддалено працювати й дистанційно управляти. Ми усвідомлюємо важливість формування і збереження команди, плекаємо  цінності доброчесності та взаємодії. Сучасні реалії визначаються новими законодавчими рамками. Відтак, наші методичні рекомендації та роз'яснення мають ставати інструментом прямої дії для служб управління персоналом. Який допомагає  опановувати поточні виклики, зокрема гамувати кадрову спрагу шляхом залучення  на державну службу молодих фахівців.

Про це зазначила Голова НАДС Наталія Алюшина, відкриваючи засідання Ради управління людськими ресурсами при НАДС, до якого входять експерти й представники служб з управління персоналом різних державних органів та органів місцевого самоврядування. Захід традиційно модерувала голова Ради, директор Генерального департаменту з питань управління персоналом на державній службі та в органах місцевого самоврядування Юлія Марушкевич. 

Цього разу головний пул питань присвятили темі управління персоналом на публічній службі в умовах останніх законодавчих змін. Так, Наталія Алюшина розповіла про дорожню карту впровадження Закону України від 02 травня 2023 року № 3077 «Про службу в органах місцевого самоврядування». У документі закладені принципи Європейської хартії місцевого самоврядування та кращі новели професійної державної служби. Власне, дорожня карта включає три ключові блоки. Мова йде про підготовку підзаконних актів та методичних рекомендацій щодо практичного застосування ОМС процедур, передбачених Законом. Другий блок – організація інформаційно-роз’яснювальної кампанії. І третє – професійна підготовка службовців місцевого самоврядування.

Сергій Іголкін, начальник Управління контролю за реалізацією права на державну службу НАДС, надав ґрунтовне роз'яснення щодо відновлення спеціальних перевірок. Володимир Мозгунов, член Національної комісії зі стандартів державної мови, розповів які зміни будуть в процедурі отримання сертифікатів на рівень володіння державною мовою. Наталія Крінська-Шарай, директор Генерального департаменту з питань оплати праці та функціонального розвитку державної служби НАДС, зупинилася на питанні проведення класифікації посад державної служби. 

Під час обговорення блоку щодо механізмів залучення на державну службу розглянули питання співпраці служб управління персоналом та центрів зайнятості, як засобу вчасного та якісного заповнення вакансій в органах публічної влади. Також, відбулася дискусія про те, чому та яким чином варто залучати молодь на публічну службу. А ще експерти поділилися практичним досвідом впровадження програм стажування для молоді. Спікерами панелі виступили Марина Попатенко, радниця з питань політик та залучення проекту USAID “Мріємо та діємо”/IREX, Олена Шеремет, керівниця програм Міжнародного республіканського інституту. 

У блоці, присвяченому ролі HR підрозділів у підтримці та розвитку персоналу, учасники засіданні обговорили питання безбар'єрності на публічній службі, можливості професійного навчання для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування у Вищій школі публічного управління у 2024 році. А також актуальні питання складання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця (індивідуальної програми професійного розвитку). Спікери: Ірина Виртосу, співзасновниця організації людей з інвалідністю Fight For Right, експертка з інклюзивності ПРООН, Юлія Лихач, директор Вищої школи публічного управління, Тетяна Анацкая, державний експерт експертної групи з питань розвитку системи професійного навчання Генерального департаменту з питань професійного розвитку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування НАДС. 

Також в рамках засідання Ради відбулося обговорення спеціальної теми, що була присвячена питанню доброчесності на публічній службі. Зокрема, презентовано комунікаційну стратегію просування доброчесності.  

Приємним завершенням засідання Ради стало нагородження переможців Всеукраїнського конкурсу «Кращі практики управління персоналом». Відзнаки отримали 12 служб управління персоналом з різних куточків України. 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux